Random writing | Photo © Taylor Leopold

When he saw a light approaching from the other side, he knew, he knew there’s no chance for him to avoid the damage after. His mind was racing, thinking how to minimize the danger—not for him, but for the woman in the passenger seat.

And so, he turned the wheels to the right. An instant later, a loud sound could be heard in the middle of the night; momentum.

He could feel his skin was shredded and his knee bent. There was only pain and agony.

In the darkness he tried to catch a breath, even if he knew he had no chance. He’s afraid—of death and another thing. Then a relief crawling into his thought, when a voice calling him and a touch of her fingers sat on his cheek.

She’s alive.

end.

Note:

  1. Driver seatnya sebelah kiri.
  2. Sesuai kebiasan nyobain tema baru, mayan lah, but I’m staying with harmonic LOL.
  3. Lama gak nulis gloomy. 
  4. Gammar silahkan dikoreksi.
Advertisements

4 thoughts on “#7 Tunnel

  1. Aaah Sher kusukaa deskripsinya masaa yang agony dan pain dan segala macamnya itu tetapi dia lega karena wanita yang duduk di dekatnya masih hidup. Kalau soal grammar maaf aku ga bisa koreksi huhu mulai karatan soalnya :( tapi pokoknya aku mau thumbs up aja untuk tulisan ini d^^b

    • Kayaknya itu efek “pain and agony”nya kak, soalnya semua deskripsi ditambahain itu jadi cantik HAHAHA.

      Gak usah minta maaf kali kak, selaw ;) Thank you kaaak! ♥♥

  2. Sher Sher, haloo! udah lama ga mampir terus kepincut cover hehehe.
    wow si ‘aku’ kesatria sekali, sampe relain badan sendiri kena tabrak biar si ceweknya hidup ;_;
    eh btw aku nemu typo nih: ‘wen’ di awal cerita terus ‘thingkin’. oh terus paragraf pertama itu bukannya ‘to avoid’ ya? ceritanya tetep jos sik keep writing sher!! ^_______^

    • Hi Meyda! Aku juga udah lama gak baca-baca di tempatmu nih hehe.

      Iya, tiba-tiba kepikirannya kayak gitu :”” oh iya makasih koreksinya Mey, kemaren ngedit di mobil pake hape terus kelewatan ini itu LOL.

      Thank you again and keep writing too! :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s